Nejlepší přítel knížka

Nikdy jsem neměla hory kamarádů, s kterými bych chodila ven. Možná proto jsem sáhla vždycky radši po napínavé knížce. Teď v dospělosti to vidím jako pozitivum. Svět knihy mi otevřel svět, což možná zní směšně, ale je to tak..Proto bych tu ráda teď mluvila o výhodách toho, být knihomolem a o tom, co mi to přináší. Možná, že na to budete mít stejný nebo podobný názor.

Kniha
Kniha

Kniha Ti nikdy neublíží
Bože, to zní divně..ale je to tak. Lidi umí být zlí a panovační, zatímco němá knížka Vám poslouží a je jen na Vás, jak s ní naložíte.

Kniha Tě neopustí
Další důležitý bod. Kniha Vám bude věrná ať se děje co se děje. Je jen na Vás, kdy ji odložíte a vezmete si do ruky jinou..

Kniha se s Tebou nebude hádat
Opět to teď trochu zní jako bych knížku porovnávala s chlapem (ehm). Ale pravdou je, že knížka je Vám oddaná a narozdíl od lidí se s Vámi nemá potřebu hádat.

Kniha Tě podpoří v těžkých časech
Tak tohle pravidlo se mi již mockrát potvrdilo. Ať už jsem smutná nebo jen unavená, s knížkou vždycky zapomenu alespoň na chvíli na všechny problémy světa. Kromě toho je velmi praktická a skladná.

A co vy? V čem vidíte výhody knížky? Nebo máte radši e-books?

About the post

Myšlenky

Zanechat Odpověď

